piątek, 3 lutego 2012

Nowa nietypowa pisarka bloga.

Witajcie pandy ^ temat wynika że jakaś nie typowa pisarka? tak! Tylko że będzie ze mną razem pisać jak teraz poznacie ją oto anga02!:

nikol28: Witajcie pandy
anga02: Hej pandy .. nikol za mnie pisze ale ja mówię : D bo znamy się z reala.
nikol28:anga będzie ze mną pisała czasami tylko ona : D ale spoko po prostu teraz się często widujemy.
anga02: Dokładnie! macie moje zdjęcie na górze ^
nikol28: będziemy tak pisać też ze stanabellą jeśli będzie : )
anga02: super .. prawda??
nikol28: Chciałam wam powiedzieć że...
anga02: lvl boobster działa!
nikol28: Ja mam 60 lvl mi to nie potrzebne ale wam na pewno tak : )
anga02: dzięki że mogłam z wami pisać ale teraz już obie musimy iść podnieście sobie lvl i się cieszcie papa
nikol28: papa
wasze:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz